четвер, 20 червня 2024 р.

STREAM-ПРОЄКТ «Роль книги в сучасному світі»

 

STREAM-ПРОЄКТ «Роль книги в сучасному світі»

Характеристика проєкту:

За кількістю учасників: груповий

Учасники проєкту: учні  8-В класу

Термін реалізації: короткостроковий (до 1 місяця)

За ступенем інтеграції: інтегрований (географія, біологія, інформатика, українська мова, українська література, математика, трудове навчання, образотворче мистецтво)

За переважаючим видом діяльності: дослідницький

 

Актуальна проблема: Яка роль книги у сучасному інформаційному середовищі? Чому в еру гаджетів необхідно читати книги?

 

Мета проєкту:

- проаналізувати роль книги в сучасному світі в умовах розвитку інформаційних технологій;

- спонукати учнів до читання художньої літератури, самостійного пошуку та аналізу нової інформації;

- розвивати вміння словесно оформлювати здобуту інформацію;

- виховувати розуміння справжніх цінностей у людському житті.

 

Очікувані результати:

- навчитися цінувати книги та їхніх творців;

- визначати справжні життєві цінності;

- планувати свою діяльність;

- розподіляти обов’язки, працювати в групах;

- аналізувати різні джерела інформації;

- самостійно відбирати матеріал;

- висловлювати свою думку, вести дискусію;

- презентувати створене перед аудиторією;

- оцінювати себе та інших.

 

Етапи реалізації проєкту:

І. Підготовчий етап

- Створення творчих груп.

- Визначення та обговорення з учнями проблем та завдань проєкту.

- Знаходження потрібних джерел інформації.

- Визначення проміжних завдань.

- Планування роботи.

 

ІІ. Основний етап

Складова SТRЕАМ-проєкту

Зміст діяльності учнів

Проєктний продукт

Science

(природничі науки)

Географія    

- Знайти та узагальнити інформацію про найбільш читаючі країни світу.

- З’ясувати літературні уподобання українських читачів

- Створити діаграми «Найбільш читаючі країни світу» та «Літературні уподобання українських читачів».

Біологія

- Дослідити вплив читання на мозок.

- Створити презентацію «Вплив читання на мозок людини»

Technology

(технології)

Інформатика

- Зібрати інформацію про пам’ятники, які знаходяться в різних країнах, присвячені книгам та читачам.

- Створити відеопрезентацію «Найвидатніші пам’ятники читачам та книгам»

Reading+wRiting (читання + письмо)

Українська література

- Опрацювати твори «451° за Фаренгейтом» Р. Бредбері, «Фах» А. Азімова, «Книга скарг» М. Капор, «Книжковий злодій» М. Зузака, лекцію Ніла Геймана «Чому наше майбутнє залежить від читання».

- Дослідити, як письменники розкривають проблеми освіти майбутнього, ставлення до читання та книг.

- Створити презентацію «Проблеми освіти, ставлення  до читання та книги у творах письменників».

Українська мова

- Дослідити читацькі уподобання вчителів та учнів, з’ясувати їх ставлення до ролі книги в сучасному житті.

- Змоделювати книгу відгуків «Книга у вашому житті».

Engineering (інжиніринг, проєктування, дизайн)

- Геолокація пам’ятників книгам і читачам - проєктна карта.

 

- Створити лепбук з геолокаціями пам’ятників книгам та читачам.

Arts

(мистецтво)

Трудове навчання, образотворче мистецтво

- Створити колаж «Чому потрібно читати книги?»

- Створити мотиваційні постери про необхідність та корисність читання.

Mathematics

(математика)

 - Провести опитування серед вчителів та учнів на тему «Значення книги у вашому  житті».

- Створити таблицю результатів за проведеним опитуванням.

 

ІІІ. Заключний етап

- Презентація готових продуктів.

- Самооцінка роботи учасниками проєкту.

- Аналіз проведеної роботи, обмін враженнями.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дієслівне керування: типові помилки

  Неправильно Правильно Братися за роботу Братися до роботи Відправити по пошті Відправити поштою Вибачити брата Вибачити братові Вжити захо...